Belastingservice

Na de echtscheiding verandert er veel. Zo zult u vaak belastingzaken moeten regelen. Dit kunt u uit handen geven aan ons. Met de belastingservice zijn wij u behulpzaam bij:

  1. Het aanvragen van de huurtoeslag, zorgtoeslag en het kindgebondenbudget of het aanpassen van de hypotheekrente aftrek.
  2. Het verzorgen van de belastingaangifte voor u beiden aan het begin van het nieuwe jaar. Hiervoor ontvangt u in februari per mail een checklist voor de aan te leveren informatie. De informatie levert u per mail aan.
  3. Het toetsen in het nieuwe jaar van de toeslagen: zijn deze nog juist of moeten ze worden aangepast?

Omdat wij belastingconsulent zijn, hebben wij geen Digid van u nodig. Wij dienen uw aangifte tijdig in bij de belastingdienst via een beveiligde omgeving.

Ook kunnen wij nakijken, of u informeren over de belangrijkste fiscale wijzigingen zoals bijvoorbeeld de indexering van de alimentatie.

Deze service kost u het eerste jaar € 149 in totaal, voor u beiden.
Daarna doet u niet meer gezamenlijke aangifte en zijn de kosten € 109 per persoon per jaar.

Maak een afspraak voor een gratis intakegesprek